آ
-
آشتیانی، محمد
مطالعه عوامل ترجیح پیام رسان فوری تلگرام بر دیگر برنامه های مشابه توسط کاربران ایرانی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 61-75]
-
آقایی، عاطفه
ضرورت مفهوم پردازی در علوم اجتماعی با نگاهی به کتاب «انسان شناسی یاریگری» [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 143-157]
ا
-
افتخار، پریسا
درون مایه های هویت فرهنگی ایران معاصر و رابطه میان عناصر آن آسیب شناسی نگرش های پیشین و نگاهی به راهبردهای آینده [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 113-132]
ب
-
باغبان مشیری، نیلوفر
بررسی گفتمان های پیشامدرن، مدرن و پسا مدرن در دوره های زمانی متوالی از آثار اکبر رادی [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 87-106]
-
بشیر، حسین
بازنمایی ایرانِ پس از انقلاب در فیلم آرگو [دوره 5، شماره 21، 1395، صفحه 11-36]
پ
-
پاکدامن، یوسف
مطالعه عوامل ترجیح پیام رسان فوری تلگرام بر دیگر برنامه های مشابه توسط کاربران ایرانی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 61-75]
-
پاکزاد، احمد
نقش اخبار خارجی تلویزیون در شکل دهی به تصویر ذهنی مخاطبان از جهان خارج [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 41-60]
-
پناه شاهی، مهسا
دیدگاه برساخت اجتماعی و پوزیتویستی در جامعهشناسی احساسات [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 51-66]
-
پیراهری، نیر
بررسی گونه های مختلف دینداری در مواجهه با مؤلفههای مدرنیته (مطالعه موردی: دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 99-123]
ت
-
تفرشی، امیرعلی
بازنمایی ایرانِ پس از انقلاب در فیلم آرگو [دوره 5، شماره 21، 1395، صفحه 11-36]
ج
-
جعفری، لیلا
مطالعه چگونگی بازنمایی ارزش ها و روابط خانوادگی در سریال های شبکه فارسی وان [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 107-124]
خ
-
خسروی نیک، مجید
گفتمانشناسی انتقادی: روندها و چشماندازهای نو گفتگو با دکتر مجید خسروی نیک، استاد گفتمانشناسی و رسانه، دانشگاه نیوکاستل [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 133-154]
ر
-
ربیعی، علی
تعامل نوجوان و تلفن همراه: مطالعه نوجوانان دختر شهر کرج [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 31-50]
ز
-
زارع مهرجردی، مسعود
نقش سرمایه فرهنگی در شکل گیری تبلیغات فرهنگی [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 47-73]
س
-
سرحد، سجاد
شبکههای اجتماعی به مثابه حوزه عمومی: تحلیل پژوهشهای انجامشده در ایران [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 73-86]
ش
-
شاکر، علی
تصویرگری جنگ عراق برساخت تصویر جنگ در مطبوعات بریتانیا و آمریکا [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 124-143]
-
شاهرودی، راضیه
شبکههای اجتماعی به مثابه حوزه عمومی: تحلیل پژوهشهای انجامشده در ایران [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 73-86]
-
شعبان، مونا
تعامل نوجوان و تلفن همراه: مطالعه نوجوانان دختر شهر کرج [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 31-50]
-
شفعتی، معصومه
تحول معنایی مفهوم فردگرایی در اندیشه گئورگ زیمل؛ سه فرم فردگرایی: تک افتادگی، بی همتایی و مدرن [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 11-30]
-
شیریندل، احمد
مطالعه چگونگی بازنمایی ارزش ها و روابط خانوادگی در سریال های شبکه فارسی وان [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 107-124]
ص
-
صادقی، سهیلا
مقایسه دو روش تحقیق در فرهنگ: مردمنگاری و روششناسی مردمی [دوره 5، شماره 21، 1395، صفحه 37-56]
-
صامتی، مرضیه
مطالعه نشانهشناختی تصویر کودکی در سینمای کودک و نوجوان ایران مطالعه موردی مفهوم کودکی در فیلم «کودک و فرشته» [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 23-40]
ع
-
عاطفی منش، روشنک
نظریههایی درباره سلامت و تبلیغات [دوره 5، شماره 21، 1395، صفحه 123-147]
-
عالیزاد، اسماعیل
بررسی گفتمان های پیشامدرن، مدرن و پسا مدرن در دوره های زمانی متوالی از آثار اکبر رادی [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 87-106]
-
عباس زاده، محمد
دیدگاه برساخت اجتماعی و پوزیتویستی در جامعهشناسی احساسات [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 51-66]
-
عبایی کوبایی، محمود
درون مایه های هویت فرهنگی ایران معاصر و رابطه میان عناصر آن آسیب شناسی نگرش های پیشین و نگاهی به راهبردهای آینده [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 113-132]
-
علیزاده اعظم، محمد باقر
مطالعه چگونگی بازنمایی ارزش ها و روابط خانوادگی در سریال های شبکه فارسی وان [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 107-124]
ف
-
فاضلی، نعمت الله
آیا فرهنگ ایران امروز سکوالار است؟ منظر انسان شناسی شناختی [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 11-28]
-
فتحی، منیژه
بررسی گونه های مختلف دینداری در مواجهه با مؤلفههای مدرنیته (مطالعه موردی: دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 99-123]
-
فرزین، علیرضا
تصویرگری جنگ عراق برساخت تصویر جنگ در مطبوعات بریتانیا و آمریکا [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 124-143]
ق
-
قاسم زاده، پیمان
بررسی توسعة فرهنگی ارتباطات طی سالهای 82 الی 92 برحسب سند چشمانداز بیستساله [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 76-98]
-
قبادی، علیرضا
نقش سرمایه فرهنگی در شکل گیری تبلیغات فرهنگی [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 47-73]
-
قدرتی، شفیعه
بررسی رابطۀ دینداری و گرایش به موسیقی مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 89-112]
ک
-
کرمانی، حسین
مطالعه عوامل ترجیح پیام رسان فوری تلگرام بر دیگر برنامه های مشابه توسط کاربران ایرانی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 61-75]
-
کشاورز، حمیدرضا
بررسی گونه های مختلف دینداری در مواجهه با مؤلفههای مدرنیته (مطالعه موردی: دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 99-123]
-
کیا، حامد
رخداد، توپولوژی و شکلگیری سوژه سیاسی [دوره 5، شماره 21، 1395، صفحه 81-100]
م
-
ماهر، زهرا
«مطالعات آزمایشگاهی» در جامعهشناسی علم: رویکردی "فرهنگی" به تولید دانش [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 67-88]
-
متانی، مهرداد
بررسی نگرش دانشجویان در زمینه نقش و کارکرد مطبوعات در توسعه سیاسی [دوره 5، شماره 21، 1395، صفحه 101-121]
-
محمدی، جمال
گذار از دوگرایی فرهنگ والا/عامهپسند (دربارۀ دیالکتیک نزاع فرهنگی) [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 29-46]
-
مرادخانی، همایون
کردارهای گفتمانی و الزامات آن: ملاحظاتی درباره پایاننامههای علوم اجتماعی دانشگاه رازی [دوره 5، شماره 21، 1395، صفحه 121-132]
-
مرادی، سجاد
شبکههای اجتماعی به مثابه حوزه عمومی: تحلیل پژوهشهای انجامشده در ایران [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 73-86]
-
مرتضوی، محمودرضا
بررسی توسعة فرهنگی ارتباطات طی سالهای 82 الی 92 برحسب سند چشمانداز بیستساله [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 76-98]
-
منتظرقائم، مهدی
ارائه مدل مفهومی_ نظری خوانش رتوریک انتقادی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 9-22]
-
منوری، نوح
مقایسه دو روش تحقیق در فرهنگ: مردمنگاری و روششناسی مردمی [دوره 5، شماره 21، 1395، صفحه 37-56]
-
مولایی، محمد مهدی
گردش فرهنگ سلبریتی در رسانههای اجتماعی: مطالعه فعالیت سلبریتیهای ایرانی و هوادارانشان در اینستاگرام [دوره 5، شماره 21، 1395، صفحه 57-80]
-
میرفخرایی، تژا
مطالعه نشانهشناختی تصویر کودکی در سینمای کودک و نوجوان ایران مطالعه موردی مفهوم کودکی در فیلم «کودک و فرشته» [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 23-40]
-
میرهبیگی، سید وحید
مسئله یابی در تحقیق؛ محدودیت ها و راهکارها با تمرکز بر پایان نامه نویسی و نظریه پردازی بومی در جامعه شناسی ایران [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 125-142]
ن
-
ناظمی، آسیه
نقش سرمایه فرهنگی در شکل گیری تبلیغات فرهنگی [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 47-73]
-
نیازی، محسن
شبکههای اجتماعی به مثابه حوزه عمومی: تحلیل پژوهشهای انجامشده در ایران [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 73-86]
و
-
وثوقی، منصور
تحول معنایی مفهوم فردگرایی در اندیشه گئورگ زیمل؛ سه فرم فردگرایی: تک افتادگی، بی همتایی و مدرن [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 11-30]
ه
-
هاشمیان فر، سید علی
«مطالعات آزمایشگاهی» در جامعهشناسی علم: رویکردی "فرهنگی" به تولید دانش [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 67-88]
-
هرمزی زاده، محمد علی
نقش اخبار خارجی تلویزیون در شکل دهی به تصویر ذهنی مخاطبان از جهان خارج [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 41-60]
ی
-
یادگاری، محمد حسن
ارائه مدل مفهومی_ نظری خوانش رتوریک انتقادی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 9-22]
-
یزدان پور، اسماعیل
گفتمانشناسی انتقادی: روندها و چشماندازهای نو گفتگو با دکتر مجید خسروی نیک، استاد گفتمانشناسی و رسانه، دانشگاه نیوکاستل [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 133-154]